اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان شوش در سال 1399 مشخص شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 20
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 296
:: بازدید ماه : 7985
:: بازدید سال : 20674
:: بازدید کلی : 297812
نویسنده : عباس کرم الهی
چهار شنبه 15 مرداد 1399

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی شهرستان شوش که با حضور خانم حیدری نماینده ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استانداری خوزستان ساعت 9:15 صبح روز چهارشنبه 15 مردادماه1399 در سالن اجتماعات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در فرمانداری شهرستان شوش برگزار شد زیر اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان مشخص شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ دکتر عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش در ابتدای سخنان خود به 17 مردادماه روز خبرنگار اشاره کرد و گفت : جادارد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی  و روز خبرنگار را به یکایک خبرنگاران تلاشگر شهرستان شوش تبریک بگویم و از کلیه ی مسئولین این شهرستان بخواهم که این قشر را به همین مناسبت مورد توجه قرار دهند و برای یک سال تلاش آنها از زحمات آنها قدردانی نمایند .

وی در ادامه به اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای شهرستان شوش در سال 1399 اشاره کرد و یادآور شد : در سال 1399 ما بیشترین  اعتبارات را در حوزه ی آب و فاضلاب به مبلغ 3 میلیارد و 600 میلیون تومان  برای پروژه هایی که از قبل تعریف شده است  می بیسنیم و کمترین اعتبارات تملک دارایی را برای اداره ی آموزش فنی و حرفه ای با مبلغ 30 میلیون تومان مشاهده می کنیم .

فرماندار شهرستان شوش افزود : در بخش بهداشت و درمان هم هر آن چه که درخواست شده بود  به طور کامل تصویب شده و مبلغ 760 میلیون تومان  در اختیار شبکه ی بهداشت و درمان برای پروژه های نیمه کاره ای که از قبل مشخص شده داده خواهد شد در بخش انرژی 100 میلیون تومان ـ در بخش آموزش و پرورش 900 میلیون تومان ـ در حوزه ی روستایی و شهری «حمل و نقل» 8 میلیارد تومان که بیشتر برای آسفالت  به کار گرفته می شود و در بخش  راهسازی 3 میلیاد و 500 میلیون تومان  « روگذر بیمارستان نظام مافی و زیرگذر چهار راه شوش » به کار گرفته می شود .

دکتر عدنان غزی در تکمیل سخنان خود  خاطر نشان نمود : در بخش صنعت و معدن و تجارت  800 میلیون تومان برای سه پروژه ای که از قبل معرفی شده است  داده خواهد شد  ؛ در بخش فرهنگ و هنر یک/1 میلیارد تومان  تصویب شده که برای سنگرهای موجود در یادمان شهدای فتح المبین و همچنین کتابخانه ی شهر حر به کار گرفته می شود البته در این بخش برای تأمین و تجهیز یادمان شهدای فتح المبین اعتبارات جداگانه ای نیز از طرف استاندار خوزستان در نظر گرفته شده و در بخش کشاورزی 800 میلیون تومان  در نطر گرفته شده است .

در ادامه خانم حیدری نماینده ی اعزامی سازمان برنامه ریزی  و توسعه ی استانداری استان خوزستان  اظهار داشت : سهم اعتبارات برای شهرستان ها به تفکیک فصل و برنامه از قبل برای فرمانداری ها ارسال شده و سقف اعتبارات در هر فصل باید رعایت شود و بر خلاف سال های گذشته که می توانستیم اعتبارات فصل قبل را برای فصل بعد  جا به جا کنیم امسال  این جابه جایی فصلی را نخواهیم داشت .

وی در ادامه از کاهش اعتبارات نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح نمود : امسال نسبت به سال قبل هم در سطح استان و هم شهرستان ها 26 درصد کاهش اعتبارات داریم  و در نتیجه  اعتباراتی که برای شهرستان شوش در نظر گرفته شده برای 27 پروژه ی شاخص  نیمه کاره و با اولویت « اقتصاد مقاومتی و جهش تولید » به کار گرفته می شود .

در پایان  مسئولین ادارات  حاضر در جلسه نکته نظرات خود را مطرح نموده  و جلسه پس از گذشت 45 دقیقه خاتمه یافت .

 



:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.